BLOG

Od marzeń do realnych projektów – studenci School of Form Uniwersytetu SWPS stworzyli opakowania dla nowych masek do dłoni marki handy lab.

Marka kosmetyczna handy lab. kontynuuje swoją filozofię wspierania młodych talentów, umożliwiając im zdobycie doświadczenia i otwierając drzwi do rynku pracy. Efektem kilkumiesięcznej współpracy ze studentami School of Form Uniwersytetu SWPS są opakowania dla dwóch nowych produktów marki – masek do dłoni w rękawicach, które pojawiły się w ofercie wiosennych nowości. Do wdrożenia wystały wybrane projekty grupy w składzie: Elżbieta Roman, Anastasiia Bazhanska i Joanna Kułakowska. Seria opakowań jest odpowiedzią na hasło “Warszawa stolicą mody”. Aby zobrazować zróżnicowanie stylistyczne Warszawy, autorki wybrały formę kolażu. Ich warszawianka jest osobą wielowątkową, czerpiącą z historii, ale również inspirującą się zmieniającą się rzeczywistością. Projekt ten podkreśla misję handy lab. – nie tylko dostarczanie innowacyjnych produktów pielęgnacyjnych, ale także aktywne wspieranie edukacji, sztuki i rozwoju młodych talentów.

handy lab. od samego początku istnienia stawia nie tylko na innowacyjne podejście do pielęgnacji, ale również do designu opakowań i wspieranie twórczych osób, które wnoszą świeże spojrzenie na produkt. Na obecnych już od 3 lat opakowaniach masek do dłoni handy lab. już znalazły się małe dzieła sztuki – są to rysunki Moniki Libeluli, polskiej malarki, której ręcznie naszkicowane dłonie zdobią opakowania produktów.

Dzięki współpracy ze studentami USWPS marka nie tylko realizuje swoje artystyczne wartości, ale także umożliwia młodym projektantom zdobycie doświadczenia w pracy nad realnymi projektami w trakcie studiów i umożliwia wyjście z uczelni z dorobkiem na rynku komercyjnym. Marka wierzy, że inwestowanie w młodych projektantów to nie tylko okazja do stworzenia unikalnych opakowań, ale także realna szansa na rozwój kariery młodych ludzi. Dzięki udziałowi w projekcie, studenci zyskują nie tylko doświadczenie, ale także możliwość zobaczenia swoich prac bardzo szeroko, między innymi na sklepowych półkach w jednej z największych sieci drogeryjnych w Polsce.

Jest to dla nas wyjątkowy moment – nie tylko wprowadzamy nowe produkty, ale także realizujemy naszą filozofię wspierania młodych talentów. Współpraca ze studentami to dla mnie bardzo inspirujące doświadczenie. Studenci Uniwersytetu SWPS mieli do wyboru interpretacje tematu wokół Emocji lub Modowe stolice świata. Oni włożyli w to zadanie ogromne zaangażowanie, a efekty ich prac przerosły nasze oczekiwania. Wybór dwóch finałowych projektów był niezwykle trudny, gdyż każdy z nich niósł w sobie wyjątkową wartość artystyczną i interpretację tematu. Opakowania nowych masek to efekt naszej wspólnej kilkumiesięcznej pracy, ich pasji i kreatywności w projektowaniu. Dziękuję USWPS za zaangażowanie i zaufanie, a Państwa zapraszam na wystawę tych niezwykłych prac, która jest dostępna przez cały marzec 2025 w budynku VARSO TOWER w Warszawie” – mówi Iwona Wójcik, założycielka handy lab.

Projekt realizowany we współpracy z marką kosmetyczną handy lab. jest dobrym przykładem łączenia edukacji projektowej oraz praktyki zawodowej. W jego ramach studentki i studenci mieli okazję zaprojektować opakowania dla nowych masek do dłoni.Jestem dumny z osób studiujących, że w ramach zajęć skutecznie zinterpretowały tematy zaproponowane przez handy lab. i nie bały się proponować odważnych rozwiązań. Praca nad realnym briefem była cennym doświadczeniem, podczas którego uczyliśmy się nie tylko badania potrzeb klienta, ale również przekonywania go do wypracowanych projektów. Łączenie własnych inspiracji z wymaganiami rynkowymi było ważną lekcją pracy w branży projektowej. Myślę, że osoby studiujące wyniosły z niej dużo cennych wskazówek” – podkreśla Bartosz Grześkowiak, grafik, wykładowca w School of Form Uniwersytetu SWPS

Podczas wystawy w VARSO TOWERzaprezentowane zostały nie tylko zwycięskie projekty, ale również te stworzone przez pozostałe grupy biorące udział w zajęciach. W ramach tematu Modowe stolice świata oprócz Warszawy (w dwóch różnych interpretacjach) inspiracją dla studentów School of Form USWPS były także Tokio i Londyn. Grupy pracujące z tematem “Emocje” skupiały się na zmyśle dotyku i emocjach z nim związanych. Będzie więc o bliskości, ale też o dotyku, jako sposobie na poznawanie świata, np. przez ludzi posługujących się alfabetem Braile’a.

O marce handy lab.


handy lab.
– to marka kosmetyczna od trzech lat specjalizująca się w innowacyjnej pielęgnacji dłoni. Produkty marki zdobyły uznanie za wysoką jakość oraz wyjątkowe podejście do pielęgnacji i designu opakowań. handy lab. to także marka, która angażuje się w rozwój młodych artystów i projektantów, wspierając ich talenty i otwierając im drogę do kariery.

Może Cię zainteresować

Wszystkie prawa zastrzeżone dla handy lab.

Dofinansowane przez Unię Europejską

handcrafted by spectar

#GiveMeYourHands

#Give
Me
Your
Hands

NEWSLETTER

Zapisz się i czerp korzyści!

Otrzymuj oferty specjalne!
Odbierz prezent na start!